Taksista udruženja "Pan taksi" Stanoje Jocić tužio je grad zbog gubitka koji je pretrpeo na poslu jer je mesecima čekao da se promeni odluka o najnižoj ceni vožnje.
Ali ljudi, propisana je MINIMALNA cena,
što znači da jeftinije od toga ne sme,
a više, ko im brani?!
Neka usklade cene sa porezima i cenom goriva,
ali ako tada budu suviše skupi,
neka se ne čude što se ljudi više ne voze taksijem.
Osim toga, posao taksiste nije socijalna kategorija sa zagarantovanim mušterijama.
Ako se taksiranje ne isplati, menjaj posao.
Šta da kažu svi oni koji se bave nekim drugim poslom, a ne ide im.
Da tuže grad jer ne zarađuju?!
Bravo,Jocicu svaka ti cast.Kad si podneo tuzbu protiv grada ti sigurno placas sve obaveze po propisima inace to nebi uradio.Grad ti je povecao poreze,poskupljuje gorivo,a cene koje propisuje grad minimalne.A kako da naplatis vise kad vidim taksimetar koliko je otkucao.
Svi ste pametni, znate sve, a u stvari ste duduci sa svojim sitnom interesima. Taksi prevoz je "REGULISANA", a ne tržišna delatnost. Pozivaju se na ustavno pravo na rad kada taksisti traže ograničavanje broja taksi vozila, a da li ja mogu da kupim autobus pa da vozim putnike po gradu pozivajući se na ustavno pravo na rad? Ne mogu, zašto kada imam pravo na slobodu izbora profesije i ustavno pravo na rad. U čemu je razlika?
Ove Jahurice, Petrovice i Grandice treba u aps zbog utaje poreza, evo telefon poreske uprave za prijavu poreskih krivičnih dela pa da svi prijavimo(moze anonimno) 011/3950-514. Ajmo taksisti, svi koji plaćamo članarine vlasnicima udruženja a ne dobijamo račune za to, PRIJAVA!
Joj kakvi ste ljudi! Covek ima pravo da tuzi grad. Zakon jena njegovoj strani. Pisali smo o tome 1001 put ovde. Ali vama se nemoze objasniti jer ne zelite da cujete! Podrska za kolegu pa kad dobije sud eto i nas ostalih za njim!!! Bash vama svima u inat!
Razumem da oni treba da zive ali molim vas da ste videli kako su obuceni, da placamo vise da se vozimo sa neobrijanim, ne osisanim u prljavom taxiju? kad idete u restoran ili kod frizera tu i dobijete uslugu ako nista cistu
hm, da li je doticni mozda vozio za dzabe kad se tolk drzi zakona ? posto grad nije bio odredio nikakvu cenu tada onda je morao voziti za dzabe jadan vrv ? a i sta je njega sprecavalo da samovoljno podigne cene ? to je MINIMALNA cena, znaci moze preko toga kolko hoces da dizes niko ti ne brani
Muka mi je više od ovih priča:
1. Da li neko taksistima brani da voze po većoj ceni? NE
2. Da li ima previše taksista? DA, ali je to slučaj i sa pekarama, frizerima itd., pa niko od frizera npr., ne traži da grad propiše minimalnu cenu šišanja i maksimalni broj frizerskih salona!
3. Ono što grad MORA da uradi je da reši problem rada na crno, ali opet, to nije nešto što je specifično samo za taksiste.Da traže samo to, imali bi podršku građana.
Ovo je čisti zakon ponude i potražnje na tržištu: novosađani imaju tu sreću da taksista ima koliko ih ima pa je cena prevoza niska, taksisti imaju tu nesreću da ih ima koliko ih ima pa ima je cena prevoza niska. TAČKA.
napadaju me oni koji izdaju taxi table i od taxista zaraduju od 2000 - 10000 eura mesecno.znaju oni da je vazeci zakon o optimalizaciji taxi prevoza i minimalne ekonomske cene ali im ne odgovara. koriste javasluk u drzavi ustolicen proslom vlasti i sada im muka ako nebudu mogli izdavati table i vozila koja su jeftinija od velikog servisa moga vozila. hvala svima koji postuju zakon i bore se za bolju drzavu u kojoj zive
posteno placam sve dazbine drzavi, morao sam kupiti kola sve sa klimom da bi zadovoljio propise, imam polozen ispit, sve placene takse i stajaliste, placam redovno poreze i doprinose i ne mogu da sastavim kraj sa krajem. Te za sve gore navedeno, za popravke i veruj mi da jos nisam uneo u kucu mesecno vise od 10.000 din. Radim i nocu i danju i po 12 sati. A jos imam i dug za kola. Nije mi samo jasno, zasto ste toliko protiv nas. I mi pokusavamo da prezivimo u ovom surovom vremenu. Prvo tvoje pitanje...odgovor je PO ZAKONU
Meni se cini da je gospodinu drasticno pala zarada zbog tog poskupljenja pa smislio nacin da se naplati. Inace glupo mi je ogranicavati broj taksista, tako se ubija konkurencija.
A da sam ja sad na vlasti odredio bi astronomsku minimalnu cenu, pa da im vise niko nikada ne sedne u taksi, pa bi molili da sami odredjuju cene.
Ti, Jocicu, idi onda taksiraj negde drugde ako ti se ovde ne svidja.
Idi u Beograd, nije daleko za tako iskusnog vozaca kao sto si ti, a i tamo ti je start minimum 200 din, kilometar oko 100.
I ne dozvoljavaj ironiju da teras sugradjane da ti placaju tu nadoknadu, a dosta njih se ni ne vozi taksijem.
zasto ima toliko nelegalnih taksista koji nemaju uredne papire i ne placaju porez? Ko im omogucava da dobiju table taxi udruzenja? Sta radi komunalna inspekcija? Kad se pojave na taxi stajaliste, dok se uparkiraju, 50% taksista pobegne. A oni onda uhvate nekog ko ima markicu na kolima pa kao nesto kontrolisu.
Svi taksisti treba da imaju sve papire, da placaju porez, taksi stajalista, lekarska uverenja, kontrola kola na 6 meseci, bazdarenje taksimetra, protivpozarnog aparata...... da ne govorimo o kolima koja moraju biti evro4 sa klimom itd.... I zasto da ih omalovazavamo. Ko moze da se vozi taxijem neka se vozi ko ne, ne mora ih pljuvati. Pitanje je ZASTO IMA TOLIKO TAKSISTA NELEGALNIH i kako im pojedina udruzenja daju table ako nemaju papire za taksiste.
predlazem da Gradsko vece donese odluku da minimalna cena bude l.ooo din a kilometar 5oodin, pa da oni lepo sede u svojim smrdljivim krntijama i da sacekaju nove izbore (KAO STO SU SADA CEKALI OD MAJA 2011.)pa da tuze za pretpljenu stetu! A mi cemo se voziti autobusom ili pesice, i onako nam to doktori stalno preporucuju.
U gradu velicine Novog Sada taksi i ne moze da bude skup, jer ce prosecan gradjanin pre prosetati 15-20 minuta ili ici autobusom, nego da ga neko odere. Grad moze da odredi cene ali cim taksi poskupi, traznja opada. A oni ne zele veliki broj vozila na ulicama jer je onda konkurencija preostra i zarada niska, zato i zele da se odredi "optimalan broj taksista" tj. da ne moze svako da se bavi taksiranjem kako bi oni sto se bave imali zarade, a to je ipak ogranicavanje konkurencije.Jedna stvar je regulisati i ovu oblast i ne tolerisati postojanje "divljaka" a druga stvar zabraniti taksiranje ljudima koji su voljni da se bave ovim poslom i ispunjavaju uslove, da bi Stanoje zaradio vise.
Mogu da verujem da u nekom zakonu ove države piše da se mora odrediti najniža cena taksi vožnje, ali zdravorazumski mogu da kažem da je ovo banana država i da to nema nikakvog smisla. Tržište je to koje treba da diktira cenu vožnje. Ako se nekom ne isplati po jednoj ceni, onda diže cenu ili menja delatnost. A čini mi se da je minimalna cena bila propisana celo vreme, samo nekom nije odgovarala. Pa smo se sad našli da tražimo odštetu, da se muze državna kasa. Čoveka bih mogao da razumem, čak bi ga podržao, da je bila propisana MAKSIMALNA cena, i da je bila takva da nema ekonomskog opravdanja. Ovako, niko njemu nije branio da podigne cenu svojih usluga ...
Je*i Novi Sad, je*i... Razni pavijani na različitim nivoima vlasti napraviše problem, jer i za ATP Vojvodinu, a i za ovih 1001 taksistu lova će ići iz gradskog budžeta, a ko puni taj budžet? Hm? I onda gde su pare...
Ja ne pamtim kad sam poslednji put seo u taxi u Novom Sadu ili negde drugde u svetu. Cene taksija su skuplje od autobuske karte u dva pravca i zasto bi ja placao 3-4 puta vise u jednom pravcu, jel zato sto ce me taxi dovesti do samoe adrese?
Gradska vlast je, kako kaže, bila u obavezi da odredi minimalnu ekonomsku cenu taksi usluga.
On kaže kako grad ima obavezu da napravi studiju kojom će se utvrditi potreban broj taksista.
Molio bih Jocića, ili nekog od taksista ko ovde piše, da nas uputi na zakon koji obavezuje Grad da postupi po navedenom. Hvala.
Misljenja sam da su taksisti potpuno u pravu.
Prvo : Taksi prevoz nije socijalna kategorija da bi cene usluga grad drzao pod kontrolom .
Drugo: Grad moze i ima pravo da odredjuje i odobrava poskupljenje prevoza u javnom saobracaju tamo gde je osnivac ( JGSP).
Trce: Veliki broj taksista u gradu je faktor koji ce i sam stvoriti konkurenciju i cene drzati na realnom nivou.
Grad je tu samo da propise adekvatne uslove za obavljanje taksi prevoza i da vrsi kontrolu pri obavljanju tih isti usluga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski taksista tužio grad zbog gubitka zarade
Novi Sad
•20.02.2013.
•16:45 > 16:22
Komentari 39
Jimmy Floyd
što znači da jeftinije od toga ne sme,
a više, ko im brani?!
Neka usklade cene sa porezima i cenom goriva,
ali ako tada budu suviše skupi,
neka se ne čude što se ljudi više ne voze taksijem.
Osim toga, posao taksiste nije socijalna kategorija sa zagarantovanim mušterijama.
Ako se taksiranje ne isplati, menjaj posao.
Šta da kažu svi oni koji se bave nekim drugim poslom, a ne ide im.
Da tuže grad jer ne zarađuju?!
Sjašite.
BUBI
Miševi
Ove Jahurice, Petrovice i Grandice treba u aps zbog utaje poreza, evo telefon poreske uprave za prijavu poreskih krivičnih dela pa da svi prijavimo(moze anonimno) 011/3950-514. Ajmo taksisti, svi koji plaćamo članarine vlasnicima udruženja a ne dobijamo račune za to, PRIJAVA!
driver
ovi dele i šakom i kapom...
Deviću,bivšim radikalima.....
NS
nsnn
AB
Boris
1. Da li neko taksistima brani da voze po većoj ceni? NE
2. Da li ima previše taksista? DA, ali je to slučaj i sa pekarama, frizerima itd., pa niko od frizera npr., ne traži da grad propiše minimalnu cenu šišanja i maksimalni broj frizerskih salona!
3. Ono što grad MORA da uradi je da reši problem rada na crno, ali opet, to nije nešto što je specifično samo za taksiste.Da traže samo to, imali bi podršku građana.
Ovo je čisti zakon ponude i potražnje na tržištu: novosađani imaju tu sreću da taksista ima koliko ih ima pa je cena prevoza niska, taksisti imaju tu nesreću da ih ima koliko ih ima pa ima je cena prevoza niska. TAČKA.
skep
gradjanin kejn
stanoja
milan
Prohibicionista
luka
A da sam ja sad na vlasti odredio bi astronomsku minimalnu cenu, pa da im vise niko nikada ne sedne u taksi, pa bi molili da sami odredjuju cene.
Cena usluge u gradskom i prigradskom prevozu i auto-taksi prevozu utvrđuje se posebnim aktom koji donosi opština, grad i grad Beograd.
Mogu da shvatim da grad određuje cene JGSP-u, ali TAXI-ju, nikako.
Zašto onda grad ne propiše minimalnu cenu šišanja, feniranja, vulkaniziranja, kifle, bureka, izrade fotografija,...
japanac
novosadjan
xe xe
Idi u Beograd, nije daleko za tako iskusnog vozaca kao sto si ti, a i tamo ti je start minimum 200 din, kilometar oko 100.
I ne dozvoljavaj ironiju da teras sugradjane da ti placaju tu nadoknadu, a dosta njih se ni ne vozi taksijem.
novosadjanka
Goca
Djole
Jogi Letač
TT
valjda je dovoljno pismen da shvati da je grad odredio najNižu cenu a ne najVišu.
šta li će sve nekom pasti napamet u ovom srbistanu
Novak
Jan Chi
@
Dzar dzar
straight jacket
JAZZ
City svega
On kaže kako grad ima obavezu da napravi studiju kojom će se utvrditi potreban broj taksista.
Molio bih Jocića, ili nekog od taksista ko ovde piše, da nas uputi na zakon koji obavezuje Grad da postupi po navedenom. Hvala.
Slusalac
Prvo : Taksi prevoz nije socijalna kategorija da bi cene usluga grad drzao pod kontrolom .
Drugo: Grad moze i ima pravo da odredjuje i odobrava poskupljenje prevoza u javnom saobracaju tamo gde je osnivac ( JGSP).
Trce: Veliki broj taksista u gradu je faktor koji ce i sam stvoriti konkurenciju i cene drzati na realnom nivou.
Grad je tu samo da propise adekvatne uslove za obavljanje taksi prevoza i da vrsi kontrolu pri obavljanju tih isti usluga.
Petar
Prvo platite poreze i doprinose pa onda nešto zahtevajte!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H